dilluns, 3 de març del 2008

Reunió de treball

Transcripció de la gravació de la reunió de treball dels blocs d’Skorbuto:

Presents: Skorbuto (Sk), Ada (Ad), Antònia (An), Josep (Js), Lídia (Li), Malena (Ma), Mireia (Mi), Neus (Ne), Miquel (Mq), Raül (Ra) i “el nostre amic” (??).

Sk: Bon dia, a veure, us he reunit perquè estic veient massa moviment en les narracions, l’altre dia el Josep i la Mireia es van colar a la història de l’Ada, que per mes inri ... Mireia, surt d’entre les cames de la Neus ara mateix!.

Mi: Es que meu senyor m’ha ordenat ....

Sk: Aquí qui mana sóc jo!

(S’escolten rialles)

Sk: Calleu!. Josep: ara no és el moment, queda clar?

Js: Val... Au, amor deixa-ho per després.

Ne: (en veu baixa) Merda!

Sk: On estàvem?

Ad: Jo vull dir una cosa!

Sk: Espera’t. Tractava d’explicar-vos que no puc treballar així, feu el que us rota, escric que la Mireia s’hi nega a alguna cosa i me la trobo fent-ho sense donar-me temps a posar ordre. Tu, Raül. Que és això de fer-li insinuacions al Josep? T’havia dit jo res semblant?

Ra: No, però és que la té molt grossa!

Ma: I saborosa!

(Se senten més rialles)

Sk: Malena! Altra que tal, quan jo et dic que descanses és que descanses i això no inclou omplir-se la boca.

Ma: És que jo descanso millor amb la boca plena!

An: I amb el cul ple també!

(Més rialles)

Li: (Entre rialles) Em pixo!

Ad: Jo vull dir una cosa!

Sk: Un moment Ada! Antònia: Tu ets castellano-parlant!

An: Això ho dius tu, jo sóc de Manresa!

Sk: Quin desastre! ... Neus i Lídia! Deixeu de fotre-us ma!, sisplau que estic tractant de posar ordre! Lídia qui et va invitar al sopar?

Li: El Josep.

Js: La vaig invitar jo, era al sopar no a l’orgia; és una companya de feina. Quin mal hi ha?

Sk: Això que sou companys de feina us l’heu inventat vosaltres! Ara ja està fet, però no era així.

Ad: Jo vull dir una cosa!

Sk: A veure Ada, bonica, digués:

Ad: Ja porto dues històries i encara no m’he tret el tap. Fins quan em penses tenir així? Que tinc ganes de fer servir la canonada!

(Se senten rialles, aplaudiments, i grolleries diverses)

Sk: Mira nena, com em toquis molt els collons t’envio aquests dos destralers a que t’ho solucionin.

Ad: I faran servir les seves destrals? Síííí!, Jo vull! Jo vull!

(Se senten aplaudiments)

I tu Lídia, ets una dona tradicional, oberta a parlar del que sigui, però no a fer el que sigui. Ets l’exemple de l’Ada.

Li: Doncs ves-te’n preparant, perquè he parlat amb el meu marit i igual li fem una festa.

Ad: De veritat Lídia? Ets tota una amiga.

Sk: (En veu baixa) Això ja no se me’n va de les mans, està totalment descontrolat. (en veu alta) Miquel! Fes el favor d’aixecar-te de sobre el Raül, puja’t els pantalons i seu a la teva cadira!

Mq: oh!

Ad: Si reserveu-les per a mi, catxondos!

Sk: Ada, sisplau! Veig que és inútil tractar de posar ordre. Necessito que col·laboreu amb mi, sinó els probables lectors es perdran entre les narracions i axiò potser contraproduent. Llavors, podria aconseguir, si més no, que cadascú es quedi al bloc que li correspon I que sí vol sortir en una altra història abans m’ho digui i em doni temps a brodar la història?

(Se senten diversos “sí”, “bueno”, “val” i “d’acord”.)

Sk: Així doncs acabem la reunió, ja podeu anar a cardar!

(Se senten diversos “Bé!“)

Sk: (en veu baixa) Ho deia en un sentit figurat ...

??: Un moment, Jo també vull dir una cosa.

Sk: Digues.

??: Per què no tinc nom? Jo vull tenir un nom! És injust.

Sk: No tens nom perquè a la teva història no calia.

??: No calia o no vas voler?

Sk: Doncs, tens raó. No vaig voler! A la fi sóc qui s’inventa les històries! A més, per a tu no pensava escriure més.

??: Tampoc no pensaves fer-ho per la monja!

Ad: Em dic Ada! Tiu bo!

Sk: Prou! Vols un nom?

??: Sí!

Sk: Molt bé. Te’n dius Paco.

Pc: Merda! No podria ser Siscu al menys?

SK: He dit Paco. S’ha acabat la reunió! Aneu a pastar!

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt molt molt bó.

M'he fotut un bon fart de riure, sobretot amb l'Ada, és que té raó eh pobreta.

Tantu skorbuto que aquests qualsevol dia se't fan de CCOO o UGT i tens un problema legal!

Finestreta ha dit...

jajajajaja, he rigut molt!!!

Betty ha dit...

molt divertit! jajaja!

Lluna ha dit...

Ja fas bé de marcar uns límits, que els personatges se't descontrolen massa... :)

Judit ha dit...

Skorbuto, genial! he rigut moltíssim, de debò!
Quins craks noi, cuida'ls molt, que ja veus,.... sinó passa el que passa :)

Petons!